About Me

My photo
Seorang pelajar dalam seni bina dan pembuatan kapal di salah sebuah universiti di utara tanah air(malaysia). Suka makan dan mencari kenkmatan hidup ini(halwatul iman). Seorang yang akan berkawan dengan sesiapa sahaja tidak kira agama dan bangsa,pankat dan darjat,miskin dan kaya, yang penting badi diri ini selagi die jujur dalam berkawan boleh ajer.

Wednesday 6 January 2010

Perjuangan yang belum selasai

11/01/2010 mula ler satu kisah baru pada diri ku ini.klu dulu study biasa-biasa sajer tp sekarang dah tak boleh sbb ini ada lah waktu yang paling penting dalam hidup in walaupun masih terlalu awal tuk kt judge.sbb semester ni ler kt perlu tunjukkn kepintaran kt tuk maju ke hadapan.dan pointer aku lak memang cukup-cukup makan tuk meneruskan perjuangan dan impisan aku pada masa akan datan.oleh itu aku perlu sokongan dr semua pihak family n kawan-kawan.doakan aku dpat kejar impian aku ni.

No comments: