About Me

My photo
Seorang pelajar dalam seni bina dan pembuatan kapal di salah sebuah universiti di utara tanah air(malaysia). Suka makan dan mencari kenkmatan hidup ini(halwatul iman). Seorang yang akan berkawan dengan sesiapa sahaja tidak kira agama dan bangsa,pankat dan darjat,miskin dan kaya, yang penting badi diri ini selagi die jujur dalam berkawan boleh ajer.

Monday 1 November 2010

exam exam exam

JADUAL YANG PADAT


jadual sem ni padat gile hampir hari2 ada pepar tension lak tgk jadual cm ni..tak tau ler nk study ape dah then semua paper pagi lak tu.dah ler antara member2 aku lah paper paling last sekali nasib baik amik subject tu ada lg 2org member rapat tak der ler aku duduk melopong sorg2.


dorg siap leh nganjing kt aku leh blk awal ler duk ostal lame2 buat per ler sayang mimet lebih ler..ape nk buat aku dah amik subject tu aku terime jer ler..klu tak kredit hour aku kurang dr 13jam kredit susah gak aku nni elok2 org buat 3thn stgh aku buat 4thn.



exam slip lanun

No comments: